maandag 24 januari 2011

Nog even volhouden!

Ik heb zo onwijs veel zin en behoefte aan de lente! Het liefst zou ik de eerste sneeuwklokjes en krokusjes eigenhandig de grond uittrekken!! En stel je voor...die eerste warme zonnestralen op je gezicht terwijl je met een jas aan je eerste kopje koffie van dit jaar buiten op een beschut plekje drinkt...mmmmm
Dream on! We kunnen beter maar het advies van Loesje opvolgen en ook van deze laatste klamme, natte, grijze en koude winterweken iets moois maken!! (wie weet krijgen we nog sneeuw, ijs én zon!!)
Fijne dag! liefs Petra

6 opmerkingen:

Photo-copy zei

Van mij mag de lente ook een trein vroeger nemen. ;-) Ik kijk al uit naar die kersenbloesems...

Jolanda zei

Mag het nu al zover zijn?

De Merle zei

Gewoon gezellig doornifeljen Petra!
Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik wist niet eens dat ie online stond! hahaha. Maar ik heb je advies opgevolgd en heb ook een verhaaltje gepubliceerd. Misschien wil je nog eens een kijkje nemen?

Makkie zei

Meid gelijk heb je! We maken het gewoon lente. Pffff even de gordijnen dicht doen dan, het komt hier met bakken uit de lucht

Unknown zei

Nou, zeg dat wel! Het was erg leuk, de dag!! Ik vind je prikbord ook heel erg leuk geworden zeg!! Wil ik nog steeds eens een keer maken! Groetjes, Nancy

Helmi zei

Ja, het weer dat is zo.....
Je prikbord van jeans ziet er goed uit, mooi idee.
groet, helmi