vrijdag 26 november 2010

KNUFFELKAARTJES

Misschien ken je ze wel, de schattige knuffelkaartjes van Yvonne van Meteren & Margot Pieters. Wij hebben ze al jaren, maar ze zijn nog steeds verkrijgbaar. De tekeningen en kleuren zijn erg mooi, en op elk kaartje staat een spreuk, vraag of zin. Bijvoorbeeld:
  • zingen: zing eens een liedje
  • zonneschijn:durf te stralen
  • verwennerij: wat zou je extra willen?
  • vrede: zijn we weer vriendjes?
  • kado: geven is even fijn als krijgen.
  • etc.etc.

Er zitten 52 in een mooi kleurrijk doosje. Voor elke week van het jaar één. Onze kinderen keken er altijd weer naar uit om één te mogen pakken. Zoals je ziet heb ik al een kaartje op mijn blog gezet. Ik zal deze regelmatig door een andere vervangen, zodat ze allemaal eens voorbij komen.

1 opmerking:

Anna-R zei

oh ja die heb ik ook! ik zal ze even opsnorren leuk om ienderdaad de kinderen eentje te laten trekken.
Kus raf