donderdag 11 november 2010

THIMO'S LAMPIONNENVERHAAL


Hallo ik ben Thimo en ik ga over mijn lampionnen-avontuur vertellen. Ik had een chinese/japanse lampion gemaakt, zoals jullie gezien hebben. Mijn lampion is van papier en het regent en waait heel hard, dus heb ik 'm niet gebruikt. Dus had ik een ballon om mijn lichtstokje gedaan, want die kan tegen regen. Hij was ook een beetje opgeblazen. Toen ik onderweg was knapte hij en mijn lampje ging ook kapot. Toen begon het ineens nog veel harder te regenen. De lampion van mijn buurjongen was ook helemaal nat geworden en ging stuk. Toen gingen we weer terug en belden bij ons eigen huis aan. Voor de grap ging ik met een lantaarntje van mama in de hand zingen. (zie foto rechts onder) We kregen eeen zakje chips. Toen ik mijn regenkleding uit trok was het heel koud. Ik keek in mijn tas en zag dat er helemaal niet zoveel in zat. Door het slechte weer hebben we maar heel kort gelopen. Nu ga ik lekker opwarmen tussen papa en mama op de bank met een warme beker (schuim)melk.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heee Buurvrouw Petra,

Wat een leuke foto's!
En een heel leuk verhaal van thimo:)

XXX Charlotte