zaterdag 20 november 2010

HET 'NOFLIKNIFELJE-LOGO' OP DE PATCHWORKDEKEN

Vanmiddag heb ik de deken van Thimo versierd met mijn logo. Ik heb op mijn spijkerbroeken-oproep veel reacties gehad. Ik heb nu een grote stapel met spijkerbroeken op volwassen formaat en ook een hele stapel met peuter-spijkerbroekjes. Bedankt lieve moeders van de peuterspeelzaal!! Ze zijn zó leuk en schattig. Perfect om te gebruiken. Voor Thimo zijn deken gebruikte ik een klein kont-zakje van een peuterbroekje. Ik stempelde de letters en het spiraal erop. Ik had dit met wasbare inkt willen doen, maar die heb ik (nog) niet, dus gebruikte ik de gewone. Kortom Thimo wees voorzichtig met de deken en maak er geen vlekken op!! Mocht het logo na een wasbeurt toch verdwenen zijn, kan ik het alsnog met de andere inkt doen. Nu alleen nog de randen omzomen en dan is hij (jammer genoeg niet gevoerd) maar wel klaar!

Geen opmerkingen: