woensdag 8 mei 2013

geo ( 128e van 365 dagen ) én een kijkje in de tuin!

rustgevend en onrustig om mee bezig zijn tegelijk!
De herhaling geeft de ontspanning, maar hoe verder je komt met de zwarte vlakjes in te kleuren, beginnen ze te "bewegen" op je papier...


Kan het niet laten er nog wat kleur in te gooien!
door: petra

----------------------------------------------------------------------------------------


Vorig jaar hebben we onze voortuin helemaal opnieuw aangelegd. In de winter toen het koud was drukte ik met een kleine mate van tegenzin allemaal bloembollen in de grond.
Nu weet ik waar ik het voor deed!! Wat een mooie bloemen en kleuren!!

Samen met Thimo schilderde ik het bankje in een door hem gekozen mint-aqua-achtige tint.
Het is een héérlijke plek om te zitten en voor je uit te staren naar de vogels, bomen, vijver en al het ander groen voor onze deur...

Gebroken hartje, zo mooi...ieder voorjaar weer!

Anemonen, de lievelingsbloemetjes van mijn vader, gecombineerd met vergeet me nietjes...

Flitsende tulpen ;)

Heb je de binnenkant van een tulp wel eens goed bekeken?
Fijne dag!

2 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Wat een vrolijke en kleurige blog! Heerlijk tuinweer deze dagen. Wij zijn ook druk in de weer.
Groetjes,
Akkelien

Blijmetkleur zei

Wat een mooie regenboogkleuren-kaart! En wat heb je een leuke tuin maar dat zitje en al die mooie bloemen. Je bent al helemaal klaar voor deze zomer lijkt het wel!

groetjes,
Famke