donderdag 22 maart 2012

2 winnaars...give-away!!!


Ik dacht: het is voorjaar, mooi weer, ik voel me weer beter, dus waarom zou ik niet gewoon twee mensen blij maken met mijn give-away??!!
Hierboven zie je de uitslag!! ( lekker ouderwets met briefjes...)

gefeliciteerd Trienke en Nicole!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
De dames schreven het volgende...

Hoi Petra,
Ben al een tijdje volger van jouw blog, en heb al veel van je knutsel ideeën gebruikt in de "Barnehage", peuter/kleuterschool in Noorwegen. Als ik zou winnen zou ik graag een pompeblêd willen, het logo van mijn winkel die ik hier naast mijn werk in de "barnehage" heb.

groetjes Trienke
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zou graag een hartje willen voor mijn lief die veel voor zaken in het buitenland zit. Om het bovenop de fris gewassen kleren te leggen als ik zijn tas weer eens inpak...

groetjes van Nicole
--------------------------------------------------------------------------------------------------


Ik zal proberen zo spoedig mogelijk het hartje en het pompeblêd voor jullie te maken. Kunnen jullie je adres even naar me mailen? ( petra.Quarre@home.nl )

NOFLIKE  DEI!!

Petra

1 opmerking:

Kris zei

Gefeliciteerd winnaars!