maandag 18 februari 2013

geloof in jezelf ( 49e van 365 dagen )

Ik maakte de correspondentiekaart met een kwast nat en spatte vervolgens met verschillende kleuren , zeer verdunde verf, op deze ondergrond. Het papier van de kaart kan hier helemaal niet goed tegen, vandaar de korrels op het papier. Ik ben er juist blij mee. Ze geven een mooi effect.

Toen de verf goed droog was heb ik de tekst uitgemeten en met potlood dun op de kaart getekend.

Vervolgens zette ik de grote letters met een stift aan in een kleur van de achtergrond. accentueerde ik de contouren met donkere stipjes. Met oranje schreef ik de woorden die ik ook nog kwijt wilde. De achtergrond "zentangle-de" ik vol met boogjes. (fine liner)

door: petra, voor...

3 opmerkingen:

Nicole zei

Mooi! En wat leuk dat je het proces ook even laat zien.
De tekst is zoooo waar! Pas na jaren heb ik nu het gevoel dit te kunnen... en dat voelt goed!!!

Pauline zei

Wat een mooie! ik hoop dat de boodschap overkomt voor degene voor wie hij bedoeld is.

Blijmetkleur zei

Mooie tekst en ook die leuke blauwe lijntjes!