donderdag 7 juni 2012

Thimo 12 jaar!!


Vandaag, 12 jaar geleden werd er een heel klein jongentje geboren!!


En dit is er van geworden....!!!


Zoals elk jaar hebben we hem wakker gezongen, deze keer was Basco (die niet boven mag komen) er ook bij! Daarna verhuisden we naar het grote bed van papa en mama, waar de felicitaties, zoenen én kadootjes (niet te vergeten) in ontvangst werden genomen.
Hij kreeg  van Mirthe een frisbee, een duck out- EK-special, een watermeloen en een lekkere doucheschuim.
Van pa en ma een waterpistool, waterballonnen (waar blijft dat mooie weer?!!!) een donald duck-pocket, een shortama, onderbroeken, een deo en een financiële bijdrage.(hij spaart al een tijdje voor een ps3)


Ik had ook nog iets speciaals voor hem in petto...


De afgelopen tijd heb ik gewerkt aan een portret van hem. De basis is zwart papier, waar ik met een zacht wit potlood op getekend heb.
Thimo was erg onder de indruk. Vond het heel speciaal dat ik het voor hem gemaakt had. Ik vond het erg leuk om te doen!!


Ik verwerkte er een aantal dingen in die je op het eerste gezicht niet ziet. Zo zit de 12 erin verstopt, een konijntje met de naam Noudle, en de naam Basco met de staart van Basco er aan getekend.


Maar Thimo was niet de enige die ik met een tekening verrast heb. Voor Mirthe had ik ook een portret gemaakt! Die zie je morgen...
Ik ga nu weer even verder met de voorbereidingen voor vanmiddag!
Jullie ook een NOFLIKE (en feestlijke?) dag!!

6 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Wat heb je dat mooi gemaakt!
Gefeliciteerd met je zoon en een gezellige dag gewenst!

Groetjes, Pietrik

swiid-swiet zei

Bijzonder portret en lokwinske mei Thimo!!

Fan sels zei

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon, en je hebt hem mooi getekend, lijkt me best lastig een portret tekenen, ik kan dat echt niet hoor!
Ben benieuwd naar portret nr. 2.
Fijne avond nog, groetjes Truus.

Kris zei

wauw mijn complimenten!

ik heb zelf een geboortetekening gehad van onze zoon, geen tekening van zijn gezicht, maar met zijn naam en ook tal van bijzondere details in verwerkt!

Bienemize zei

Hiep hiep hoera voor thimo!!
Mooie tekening heb je gemaakt,ben benieuwd naar die van morgen1

De Merle zei

Wat een geweldig cadeau heb je gemaakt! Erg creatief en bijzonder knap. Leuk dat ze dan ook onder de indruk zijn...:)
Fijne dag,
Karin