zondag 19 februari 2012

nieuw project!

Ik ben weer lekker in de weer met mijn haaknaald en spijkerbroeken. Deze keer geen poef, maar...????



Ik heb momenteel niet veel tijd voor creatieve uitspattingen. Afgelopen week heb ik afscheid genomen van mijn tijdelijke lokatie van de peuterspeelzaal en heb ik samen met mijn bestuur alles verhuisd en het nieuwe lokaal ingericht! Wat is het mooi geworden...
Alles is licht, nieuw, fris, fantastisch! Ook hebben we veel nieuwe spullen. Tafels, kasten, matten, puzzels etc.
Morgen is mijn eerste ochtend met de kinderen op onze nieuwe stek. Dinsdag vieren we ons openingsfeest. Ik heb er zin in!!

NOFLIKE SNEIN!!

3 opmerkingen:

Fan sels zei

Ben nieuwsgierig naar je haakproject, een stevig kleedje, een opbergmand???
Veel plezier morgen op je nieuwe stek met de peuters, heerlijk hé, alles fris en nieuw, nu de lente nog en een beetje zon...
Fijne zondag, groetjes Truus.

Els Verheyen zei

Veel plezier morgen! Mooi effect door te haken rond de jeansstof. Benieuwd naar het eindresultaat!

Anna-R zei

He lieve vriendin, Sorry had al eerder gereageerd maar ik kon niets achterlaten stom maar waar.
Van harte met je nieuwe peuterschool!!!!! Echt fijn joh, een nieuwe inspirerende omgeving. Ik kom snel een keer kijken. Liefs Raffie