maandag 27 februari 2012

Bloemen!!


In het boek Prachtig Papier staan hele mooie zelfmaak-bloemen. Ze maken ze van inpakpapier verlijmd op dun karton. Ik heb zelf de bloemen van behang gemaakt. O.a. van de behangstalen bij de bouwmarkt.
Gelukkig staat er bij:  niet bedoeld voor kinderen om mee te knutselen, dan hoef ik me niet aangesproken te voelen??!! ha, ha. Ik weet ik moet er afblijven, maar ze lachten me zó toe...








Ik gaf deze twee kado aan m'n moeder.


Voor thuis wil ik er ook nog een aantal maken. Een lekkere "bonte" bos. Ik heb nog even de tijd, want momenteel geniet ik van onderstaand boeket!!

fleurige dag!

7 opmerkingen:

Kris zei

wat leuk!

en daarom heb ik ook wat voor jou! Kijk maar op mijn blog!

Moon zei

Dat ziet er leuk uit, goed gelukt, je bloemen. Dat boek lijkt me erg leuk, ga eens kijken of het in de boekhandel ligt om het van binnen te bekijken.

Nicole zei

Hee wat leuk! Binnenkort ook maar eens naar de bouwmarkt... ;-)
Groet, Nicole

Annagreet zei

Haa, ik ben niet de enige die wel eens behangstaaltjes heeft misbruikt...;) Maar ik ga mijn leven beteren, hoor. Je kreeg van mij een award, kom maar eens kijken!

Fan sels zei

Heerlijk die behangstaaltjes, ik gebruikte ze voor m'n kerstkaarten ;)
Deze bloemen zijn trouwens geweldig mooi en die pastel kleurige behangetjes doen het goed in zo'n voorjaarsboeket.
Groetjes, Truus.

DEKAKADO zei

Dank voor je fijne reaktie op mijn blog(s). Wat leuk he, die behangproefjes. En wat heb je er mooie bloemen van gemaakt. Deze bloemen blijven altijd bestaan en hun waarde houden.:-)En je kunt er ook nog iemand blij mee maken. Groetjes, Marleen.

Silke zei

Hallo,

Ik gaf je een LIEBSTER BLOG AWARD (meer info op mijn blog!)

Groetjes Silke