vrijdag 12 juli 2013

Spoil yourself...


Goedemorgen...bijna middag...Daar zit ik dan met een kopje verse muntthee uit eigen tuin, ontbijtje er bij.
"ME-time"...
Ik houd enorm van het tijdschrift FLOW. De illustraties, de  kleuren, de teksten, alle verwennerijen...héérlijk.


Eén van hun onderwerpen is altijd "spoil yourself", oftewel: verwen jezelf. En dat is wat ik deed.
 Ik pakte mijn stapel Flows (dit is maar een gedeelte) en ging ze, heerlijk aan de tuintafel, doorbladeren.
Een opschrijfboekje met pen er naast om de leuke websites, mooie spreuken of andere dingen op te schrijven.


Ook haalde ik alle extra's er uit en deed ze in een mooie doos bij elkaar. Kaarten, inpakpapier, briefpapier, stickertjes, raamstickers, opschrijfboekjes, dagboekjes, posters. Stuk voor stuk zó mooi gemaakt, echte verwennerijen...spoil yourself...

Wat doe jij om jezelf te verwennen????

Fijne dag!

hé psst, leuke give-away bij ELSKE

2 opmerkingen:

Pauline zei

Jij hebt er echt een verwendagje van gemaakt, ik verwen mezelf met lapjes en steekjes in het zonnetje, een simpel drankje er naast thee of ranja (frambozensmaak) en ik ben gelukkig!

Margaretha zei

Wat ziet dat er gezellig uit!!
Zowel je site als je foto's