maandag 15 juli 2013

Pentagram

Je weet niet hoe héérlijk  ik het kan vinden om door een hobby-zaak te lopen en te genieten van al het moois om me heen. Zoveel mogelijkheden om nieuwe, mooie dingen te maken...


Spullen uit te proberen waar ik normaal gesproken niets mee doe.


Om met mijn ogen door de schappen te struinen en met mijn handen door de bakken op zoek te gaan naar de mooiste kleur en kleurencombinaties. En dan daarna het thuis komen...
 Het zakje van de winkel open te maken en één voor één de nieuwe "schatten" te bekijken, open te maken én uit te proberen!


Dit is het resultaat! Een koper met paars pentagram. Ik ben verliefd op de prachtige matte paarse kralen!

(inspiratie-pinterest)

3 opmerkingen:

Marjanne zei

wat leuk

Pauline zei

Bijzonder fraai! Bezig met de heks in de vrouw/ in jou?

Blomkje en Wenje zei

Hij is leuk!

Groetjes, Pietrik