donderdag 13 september 2012

Verslavend...


Tjonge-jonge, het is weel wat met mij! Ik heb het haak-virus stevig te pakken!


Ik kan eigenlijk genwoon niet stoppen...


Waar ik voorheen op een vrij moment vaak een boek, tijdschrift of tekenpotlood pakte, grijp ik nu gelijk naar mijn haaknaald!


Ik moet zeggen dat die prachtige haaknaald, die ook nog eens heel lekker vast houdt, gecombineerd met de prachtige kleuren (en zachtheid) van de wol voor mij echt een feestje zijn.


Uren achtereen kan ik er zoet mee zijn. Ben bijna geïriteerd als ik gestoord word. (Het moet niet gekker worden!!) Wat een aantrekkingskracht wordt er door dat bolletje wol en die haaknaald op mij uitgeoefend. Ik lijk wel verliefd...bezeten?? ik weet niet wat de goede benaming is.

 
Nog één nachtje slapen en dan laat ik mijn gezin voor twee nachtjes achter. Ik ga met een vriendin heerlijk er opuit. Drie maal raden wat ik ABSOLUUT niet ga vergeten mee te nemen!
 

Jullie ook alvast een noflik en relaxed weekend gewenst!!

liefs Petra

9 opmerkingen:

Riri zei

Wauw! Mooi wolletje... En haaknaald nr.5 van de Hema? :-) Heel veel plezier & mooi wiekein tawinske!
Groetjes Riri

Altyd Wolkom zei

Knap van je dat je zo lekker kan doorhaken. Het lukt mij niet. Hoewel het resultaat altijd erg mooi is kan het mijn aandacht gewoon niet lang genoeg bijhouden. Maar met af en toe een klein stukje kom ik er ook wel. Mooie kleuren voor je granny squares. Wat gaat het worden?

Groetjes Anja

swiid-swiet zei

Leuk hé dat haken, ik ben ook vaak en altijd aan het haken ...
soms tot vervelens toe.
Mooie kleuren ook!

Pauline zei

Het lijkt me een leuke verslaving en niet ernstig of gevaarlijk, dus veel plezier met je haaknaald en je bolletje, je möbiussjaal wordt prachtig!

Poesie Oh Hi! zei

Hihi nou dit lijkt me toch niet zo'n heel gevaarlijke verslaving ;)

zsazsazsu zei

LOl maar die verslaving ken ik maar al te goed hoor ! :-)
Veel plezier met de vriendin en wie weet krijgt ze ook wel last van jou besmettelijke haakvirus.

Nicole zei

Oooh ik ken het... heb er wel eens 15 op een dag gemaakt! Heel veel plezier in de woonwagen... ziet er al leuk uit!

Unknown zei

Geen idee waarom maar ben hier al een hele poos niet geweest! Er verdwijnt ook wel eens wat uit mijn leeslijst om later weer terug te komen. Zal snel eens terug lezen. Waren jullie daar vorig jaar ook niet geweest? Zag dit trouwens op internet en dacht, echt iets voor jouw: http://pinterest.com/pin/260223684690230635/

Fijne vakantie en haak ze!

Riri zei

Gefeliciteerd! Ik geef je een Liebster award! Kijk maar even op mijn blog :-)

Groetjes Riri (http://www.creadiefje.blogspot.nl/)