dinsdag 27 september 2011

een hart van...

.......... Fimo-klei!
Rol een stukje fimo-klei dun uit en haal er met een bakvormpje een  hartje uit. Steek met een dikke naald rondom gaatjes in de klei. Leg op een vlakke ondergrond zo'n 15-20  min in een oven van ongeveer 120gr. (max.130) Laat de klei rustig afkoelen, want deze is eerst nog zacht. Vervolgens kun je het omnaaaien met je favoriete kleur borduurgaren en er een lint aan doen. Echt een snel-klaar werkje.
Leuk om aan een kadootje te doen, als kaart te versturen of in de decembermaanden in de kerstboom te hangen. Leef je uit!!

8 opmerkingen:

Helmi zei

Wat een leuk idee!

Fan sels zei

Hoi Petra, wat een verandering op je blog, mooi!! En wat een leuk idee is dit, ik Pin um, ha,ha!
Fijne dag, groetjes, Truus

Petra zei

Oh P! Wat leuk...! Zie t al helemaal hangen op de babykamer :-)
Leafs Pe

Unknown zei

nice

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Hai Petra,
ik heb helemaal weg van dit leuke idee! Ik hoop er een paar te maken voor in de kerstboom... bedankt voor je inspiratie!!

Op mijn blog heb ik dit bericht gelinkt, want zoiets leuks houd ik moeilijk voor mijzelf ;)
Fijne dag, groetjes Freekje

vrouw Hommel zei

En dankzij Freekje kom ik ook even langs en ik vind het een super leuk idee, wellicht ook voor de wat oudere kinden. Dankje wel.

Roos zei

tjee wat leuk gemaakt zeg , ik ga dit zekers met mijn dochter maken, leuk voor op een regenachtige zondag

grt Roos

Anoniem zei

Hoi Petra,
Super leuk idee! Ik wil het gaan maken voor Moederdag.
Maar kun je misschien ook erbij zetten hoe je dat 'naait'eromheen.
Want ik heb geen idee hoe je dat doet.
Groetjes