vrijdag 28 december 2012

 
Al een tijdje zat het in mijn hoofd...
 

                                 Maar kan ik het wel...lukt dat wel...en wat als...
                                 De knoop is doorgehakt! Gewoon doen! En nu ik weet
                                 dat ik hulp krijg van mijn dochter Mirthe heb ik er
                                 helemaal alle vertrouwen in...
                                 Maar wat ga ik/wij nu doen??? Nog even geduld!
                                 Eén dezer dagen vind je het antwoord hier op mijn blog!
                                 Ra, ra, ra....


8 opmerkingen:

swiid-swiet zei

1-1-2013...dat is vast een nieuwjaarsduik!! of niet?
Succes in ieder geval.

Klaske zei

Ik bin beniid!!

Unknown zei

Spannend! Idd, een nieuwjaarduik? Of een shopje? Of...

Pauline zei

Getsie, wat spannend! Kanniewachtekanniewachte...!!!

Fan sels zei

Jonge je bouwt de spanning wel op hoor!!!

Helmi zei

Ben benieuwd!

Nicole zei

Jee, ik kan niks verzinnen wat jullie gaan doen dus ik wacht maar af. Leuk hoor; zo'n berichtje!

Willemien zei

Tuurlijk gaat het je lukken!! Ben wel heel benieuwd wat het gaat worden. Spannend!!!